میں ابھی بھوک سے مر رہا ہوں ": دنیا کو کورونا وائرس وبائی امراض کے دوران بے مثال بھوک کے بحران کا سامنا ہے

Southern Africa food crisis 2020: key facts | ActionAid UK
جنوبی افریقہ کے سب سے بڑے شہر ، جوہانسبرگ کے مضافات میں ایک غریب پڑوس - - اسکندرا کی بستی میں جمعہ کی صبح ہے ، اور درجنوں افراد کھانے کی تقسیم کے مقام کے باہر ایک کھیت میں جمع ہیں ، امید ہے کہ آج کا دن ہوسکتا ہے کہ انہیں کچھ کھانے کو ملے۔
"اگر آپ بھوکے ہو تو ، دباؤ اور ہر چیز سے بیمار ہوجانا آسان ہے ،" مودوزی خوشالو کہتے ہیں ، جو دو ہفتوں سے ہر روز کھڑے رہتے ہیں۔ کھانا لینے کے ل your آپ کا نام فہرست میں شامل ہونا ضروری ہے اور ، اب تک متعدد بار اندراج کے باوجود ، وہ نہیں رہا۔
جنوبی افریقہ کے کورونا وائرس لاک ڈاؤن سے اس کی آمدنی ختم ہونے سے قبل خملو ڈیلیوری مین کے طور پر کام کرتی تھی۔ اس کے بچوں کو اسکول میں دن میں دو وقت کا کھانا ملتا تھا ، لیکن اب اسکول بند ہیں۔ ہر دن ، بچے کنبے کے چھوٹے سے گھر میں اس کا انتظار کرتے ہیں ، اور ہر روز ایک ہی بری خبر لاتی ہے۔
کورونا وائرس وبائی مرض نے دنیا کو بے مثال بھوک کے بحران کا سامنا کرنا پڑا ہے۔ اقوام متحدہ کے ورلڈ فوڈ پروگرام (ڈبلیو ایف پی) نے متنبہ کیا ہے کہ سال کے آخر تک ، 260 ملین سے زیادہ افراد کو فاقہ کشی کا سامنا کرنا پڑے گا۔
ڈبلیو ایف پی کے ڈائریکٹر ڈیوڈ بیسلی نے متنبہ کیا ، "انتہائی خراب صورتحال میں ہم تقریبا we تین درجن ممالک میں قحط کی طرف دیکھ رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ دنیا کو کچھ ہی مہینوں میں "بائبل کے تناسب کے متعدد قحط کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔"
تیل کی قیمتیں مسمار ہوگئیں ، سیاحت خشک ہو رہی ہے ، اور بیرون ملک مقیم بیرون ملک ترسیلات زر - دوسرے ممالک میں اپنے اہل خانہ کو رقم منتقل کرنے والے غیر ملکی کارکنان - جس پر بہت سے لوگوں کی بقا کا انحصار ہے ، میں تیزی سے کمی کا امکان ہے۔ بیسلے نے کہا ، "اس میں ایک حقیقی خطرہ ہے کہ وائرس سے خود کویوڈ 19 کے معاشی اثرات سے زیادہ لوگ مر سکتے ہیں۔"
https://propellerads.com/publishers/?ref_id=TN6r واشنگٹن میں قائم بین الاقوامی فوڈ پالیسی ریسرچ انسٹی ٹیوٹ کے اندازوں کے مطابق ، اگر وبائی مرض کی وجہ سے عالمی جی ڈی پی میں 5 فیصد کمی واقع ہوئی تو ، مزید 147 ملین افراد انتہائی غربت میں ڈوب سکتے ہیں۔
آئی ایف پی آر آئی کے ایک سینئر ریسرچ فیلو ، ڈیوڈ لیبارڈ ڈیوبکیٹ نے تھامسن رائٹرز فاؤنڈیشن کو بتایا کہ ان میں سے آدھے سے زیادہ افراد - 79 ملین - سب صحارا افریقہ میں رہتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ مزید 42 ملین جنوبی ایشیاء میں ہیں۔
https://propellerads.com/publishers/?ref_id=TN6r
ڈیبیوکیٹ نے تھامسن رائٹرز فاؤنڈیشن کو بتایا ، "ہم (لوگوں) کے بارے میں بات کر رہے ہیں کہ روزانہ 90 1.90 سے کم آمدنی ہو ... جہاں بنیادی طور پر آپ کی جان کو خطرہ لاحق ہو کیونکہ جب آپ کے پاس اس قسم کی غربت ہوگی اور آپ کھا نہیں سکتے تو آپ مرجائیں گے۔" "اس سے شہری غریبوں کو بہت زیادہ اثر پڑے گا۔ گذشتہ دو دہائیوں کے دوران ، ہم نے ان دونوں خطوں میں بہت تیزی سے شہریکرن دیکھا ہے۔"
https://propellerads.com/publishers/?ref_id=TN6r
تھنڈی لیبو ، جو 39 سالہ ، جنوبی افریقہ کے بستی ڈائیپلوٹ میں رہائش پذیر ہیں۔ وہ اور اس کے شوہر اور تین بچے تین ہفتوں سے خوراک کے عطیات کے منتظر ہیں۔ جب سے جنوبی افریقہ میں لاک ڈاؤن شروع ہوا اور ٹیپر ویئر کے کنٹینر بیچنے سے اس کی آمدنی خشک ہوگئی تب سے وہ اپنی ضرورت کو حاصل نہیں کرسکے ہیں۔
انہوں نے سی بی ایس نیوز کو بتایا ، "میں نے آن لائن اور فون کے ذریعہ اندراج کیا ہے ، اور میں گلی سے کاغذات پر لکھتا ہوں ، اور میں یہاں کلینک آیا ہوں اور اندراج کرایا ، لیکن کچھ نہیں ہوا ،" وہ سی بی ایس نیوز کو بتاتی ہیں۔ جب وہ خوراک تقسیم کرنے والے ٹرک پر جانے کا انتظام کرتی ہے تو ، اس کی فراہمی پہلے ہی ختم ہو جاتی ہے۔
"بچے اسکول نہیں جا رہے ہیں اور تعلیم کم جارہی ہے۔ ہم پیسہ حاصل کرنے کی جدوجہد کر رہے ہیں کیونکہ میں اپنے لئے کام کر رہا ہوں۔ میں خود ملازمت کر رہا ہوں - لہذا میرا کاروبار میرے گھر میں ہے - لہذا میں کچھ نہیں کما رہا ہوں۔ اب ، "وہ کہتی ہیں۔ "میں ابھی بھوکا مر رہا ہوں۔ میرے پاس کچھ نہیں ہے۔"
وہ کل سے فوڈ لائن میں واپس آئے گی ، اپنے کنبے کو چلانے کے لئے کچھ حاصل کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔
وہ کہتی ہیں ، "میں بیمار ہونے سے ڈرتا ہوں ، اور مجھے فاقے سے ڈرتا ہوں۔
https://propellerads.com/publishers/?ref_id=TN6r

Post a Comment

0 Comments