کورونا وائرس کا مقابلہ: کوویڈ ۔19 سے متاثرہ متحدہ عرب امارات میں نرس نے ٹک ٹوک ویڈیوز کے ذریعہ مثبت پیغام پھیلادیا

Surumi C S - Registered Nurse - LLH Hospital Musaffah | LinkedIn

جب ابو ظہبی میں مقیم ہندوستانی نرس سوریومی سی ایس نے کوویڈ ۔19 کے لئے مثبت تجربہ کیا تو ، اس نے صورتحال سے نمٹنے کے طریقوں پر اپنی ٹِک ٹاک ویڈیو اور واٹس ایپ آڈیو کلپس کے ذریعے مثبتیت پھیلانے کا انتخاب کیا۔ ایک ویڈیو ، جو وائرل ہوئی ، اس میں 80،000 آراء ریکارڈ کی گئیں۔ اپنے 29 دن کے علاج کے دوران ، اس نے اپنی بیماری کو چھ افراد کی بیٹی عائشہ سمیت گھر والوں سے چھپا لیا۔ "میں نے گذشتہ نومبر میں موسفاہ کے ایل ایل ایچ ہسپتال میں داخلہ لیا تھا۔ میں یہاں تنہا رہتا ہوں ، میرا شوہر سعودی عرب میں ملازمت کرتا ہے اور بیٹی اپنے والدین اور بھائی کے ساتھ کیرالہ کے علاپوزا میں رہتی ہے۔ پچھلے کچھ مہینوں سے ، میں ایمرجنسی روم میں ملازمت کر رہا تھا اور وہاں جا رہا تھا۔ کوفہڈ 19 مصطفے میں مزدوری کی جگہوں پر اسکریننگ کررہا ہے۔ لیکن 28 مارچ سے مجھے گلے کی بھیڑ ہوگئی۔ 31 مارچ تک مجھے بخار اور سر میں درد ہوگیا ، میں نے بیمار رخصت لی اور اس کا ٹیسٹ لیا۔ " سورومی کا بلڈ ٹیسٹ اور ایکسرے کے نتائج عام تھے لیکن اس کے بعد کوویڈ ۔19 ٹیسٹ مثبت نکلا۔ "چونکہ مجھے مشتبہ مریضوں کا سامنا کرنا پڑا ، میں ذہنی طور پر ایسی صورتحال کے ل prepared تیار تھا۔ لیکن جب میرا نتیجہ مثبت آیا تو میں خالی ہوگیا۔ برجیل میڈیکل سٹی میں علاج کے پہلے دو دن ذہنی طور پر مشکل تھے۔ میں نے اپنے شوہر شمعون کو آگاہ کیا لیکن وہ ایسا نہیں کیا '۔ میرے والدین کو یہ بتائیں کہ والدہ سجیتھا دمہ کی مریضہ ہیں اور والد نذرون کو کارڈیک کی تکلیف ہے۔ اسپتال نے میری بیٹی کو ویڈیو کال کرنے کی دفعات فراہم کیں تاکہ ہر چیز معمول کی بات ہو۔ "ابتدائی دنوں کے بعد ، جب بخار اور جسمانی تکلیف سے راحت ملی تھی ، تو میں نے دوسروں کے ل useful کچھ مفید کام کرنے کا انتخاب کیا۔ میں نے کیپلا میں نپاہ وائرس پھیلنے ، سیلاب اور افراتفری کی دیکھ بھال کے دوران خدمات انجام دیں۔ میں جانتا ہوں کہ ایسے وقت میں لوگ پریشان ہوتے ہیں۔ میں لوگوں کے اعصاب کو ٹھنڈا کرنا چاہتا تھا۔میں نے کچھ ٹاکٹک ہینڈل @ aayishah2013 پر کچھ تحرکاتی ویڈیوز اور واٹس ایپ گروپس کے لئے آڈیو پیغامات کئے۔ میں نے اس کے بارے میں شعور پیدا کیا کہ اس کا شکار اور احتیاطی اور احتیاطی تدابیر وغیرہ کیسے نہ بنیں ، خاص طور پر جیسے کہ "یہ ایک نرس کی ویڈیو ہے ،" سوریی نے کہا۔
اسپتال میں اس کے ایک ماہ قیام کے دوران ، اس کے نمونوں کا 10 بار تجربہ کیا گیا اور بالآخر 27 اپریل کو مثبت ہوگیا۔ "اب میں نے اپنی صحت یابی کی ویڈیو پوسٹ کی ہے۔ یہ کوئی مہلک بیماری نہیں ہے۔ ہمیں تناؤ سے بچنا ہے۔ اگر وہاں موجود ہوں تو ' کسی قسم کی پیچیدگیاں نہ ہوں ، پھر آرام ، خوراک اور ادویات کافی ہوں۔ تاہم ، لوگوں کو جشن کی ریلی سے اس طرح اجتناب کرنا چاہئے جس طرح دبئی کے نیف میں دیکھا تھا۔ وائرس ابھی بھی موجود ہے۔ ہمیں چوکنا رہنا ہوگا۔ " اس کے والدین ، ​​عزیز و اقارب اور دوست جان کر حیرت زدہ ہیں کہ ان تمام دنوں میں وہ علیل تھیں۔ وہ امید کرتی ہیں کہ صحت کی دیکھ بھال کرنے والے کارکنوں کے ذریعہ کی جانے والی تمام کوششوں کا کوئی مطلب ہوگا۔ سوریمی نے مزید کہا ، "جب بھی کوئی بحران پیدا ہوتا ہے تو ، ہم پروں کے بغیر فرشتوں کی طرح ان کا استقبال کیا جاتا ہے۔ مجھے امید ہے کہ ہمیں جو داد ملی ہے وہ اب ہمیشہ کے لئے قائم رہے گی۔ ہم ، صحت کی دیکھ بھال کرنے والے کارکن ، پچھلے مہینے کے مقابلے میں ایک خطرناک ماحول میں ڈھل رہے ہیں۔"

Post a Comment

0 Comments